nothing -.-'




yaks . geli gilegileGILE na maty lahh . tapy , na buad cmne agy kn kn ? terpakse gak trime mamat tuh . aduyaih ! on this momment . i have A STEPFATHER , yeah . and i'll try my best to accept HIM . and dad , please .. dont TORTURE us ! i'm gonna hate you really badly if you did so .

ouh . I . C , yeah ! i see you .. haha . where are you ! kao na maen nyoroknyorok ke huh . please , show me yourself ! i NEED you ! abes lahh kne tahan gn police lepas niyh . KEJAM kao i.c .. ish3 !!

I HATE YOU ! why do you even exist ? vodoe ~

hometown ~ gee .. i miss all my gilestupidbongok cousin ! HAHA . especially you syafiq JAJA ;D huh , ta sgke lak cousin aku SENDIRI minat at cousin aku yg lagy satu tuh ? eeuu ! bole keh ? yaks ! naik bulu roma aku ! haha .

sudasuda ! ta mao kutokkutok cousin sndry , ta baek . ( eh ! spe kutok , cakap je lahh ) hee ;D

p.s - ouh yeah ! dapat gak merase gummybear aryniyh ;D


domo-kun ♥