ELMO saye ♥



pkul 6 pagy , aku gerk gi skola mcm biase . smpaysmpay mate da sembap . agak menyampah lahh jugaa cause miss gouri soe aku gn elis siap kn presentation . ttibe time kad dataran . ibni ajak aku gerk alamanda , pkay baju skola je lahh kan , petang tuh , aku tunggu danial aizat dgn fadhli zakariah kad bwh pokok depan skola . danial dtg jea trus cubet pipi aku . hahahahahahahahaha ! sepak kang ! aduyh :'D mulemule fadhli plan na belikn hadiah utk syaf , yg pegy punn dy , faezreen , ibni , nazmi , danial gn membe dy lagy sorg , ta igt lak name dy pea ? haha ! sory babe . da smpay alamanda tuh , aku gn danial tergedikgedik jap . hee . merajok bukn maen kn biyy . aku lari pegy famous amous sorgsorg tingglkn dorg . then da lame sikit tuh , aku cari yg laen kad RASA . ttibe danial dtg . aku tnye , ' mane yg laen weyh ? ' then dy lak tnye aku .. ' mara kea ? ' HAHA !
ape lagy . layan lahh . aku majok gn dy na dekad setengah jam . pastu aku lyn dy blek . HAHA <3 aku suke care kao pujok aku weyh . kao ckp ' aku ta kn give up ' heeeeeeeeeee ! sumpa kao buad aku cair biyy :DD iloveyousoomuch . btw , sory tau cause dduk gn west mase tuh , saje jea lahh na buad kao jealous . aww :D HAHA !

p.s - biyy , kao ELMO aku tau :D


domo-kun ♥